robinexcel
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 dec 2018
- Berichten
- 7
Beste Lezers,
ik ben voor het sporten een jaarplanning aan het maken. Ik wil graag op "Blad 1" een soort dashboard/totaaloverzicht maken van wat ik die dag moet doen. Op blad 2 t/m 13 heb ik per maand een trainingsprogramma uitgewerkt. Nu wil ik dus op "blad 1" op overzichtelijke wijze mijn training van die dag weergegeven hebben zodat ik niet door alle bladeren heen hoef te zoeken. Dit ook omdat ik op Blad 1 de terugkoppeling in wil geven van wat er van die workout terecht is gekomen (afstand, tijd etc.) en dat excel dit dan ook terug plaatst bij de desbetreffende datum in het juiste blad in de gehele werkmap. De volgende dag moet(en) de cel(len) waarin ik de terugkoppeling schrijf ook leeg zijn want het gaat tenslotte om een nieuwe dag.
Kunnen jullie het nog volgen? Ik weet het, er bestaan genoeg apps die mij hierin kunnen voorzien echter is er geen een app die kosteloos een trainingsprogramma aanmaakt (en niet zoals ik dat wil...). Bovendien ben ik een freak voor excel, ik wil dit kosten wat kost onder de knie krijgen!
Alle hulp en tips worden gewaardeerd! :thumb:
ik ben voor het sporten een jaarplanning aan het maken. Ik wil graag op "Blad 1" een soort dashboard/totaaloverzicht maken van wat ik die dag moet doen. Op blad 2 t/m 13 heb ik per maand een trainingsprogramma uitgewerkt. Nu wil ik dus op "blad 1" op overzichtelijke wijze mijn training van die dag weergegeven hebben zodat ik niet door alle bladeren heen hoef te zoeken. Dit ook omdat ik op Blad 1 de terugkoppeling in wil geven van wat er van die workout terecht is gekomen (afstand, tijd etc.) en dat excel dit dan ook terug plaatst bij de desbetreffende datum in het juiste blad in de gehele werkmap. De volgende dag moet(en) de cel(len) waarin ik de terugkoppeling schrijf ook leeg zijn want het gaat tenslotte om een nieuwe dag.
Kunnen jullie het nog volgen? Ik weet het, er bestaan genoeg apps die mij hierin kunnen voorzien echter is er geen een app die kosteloos een trainingsprogramma aanmaakt (en niet zoals ik dat wil...). Bovendien ben ik een freak voor excel, ik wil dit kosten wat kost onder de knie krijgen!

Alle hulp en tips worden gewaardeerd! :thumb: