• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel autofilter stopt halverwege

• Onderwerp starter Onderwerp starter bnbn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bnbn

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Mijn muziekindex in excel bestaat uit 10 kolommen van elk 3500 regels.
De bovenste regel heb ik gebruikt voor het autofilter.
Dat werkt perfect in 9 van de 10 kolommen, maar in 1 kolom zie ik slechts 1300 regels ipv 3500.
Wat kan daar de oorzaak van zijn en hoe los ik dat op?
Ter verduidelijking: in die ene kolom staan de titels van liedjes (te beginnen met A en eindigend met Z) Maar als ik het autofilter gebruik zie ik slechts de titels tm L.
Bij voorbaat dank
BEN

probeer autofilter te verwijderen en opnieuw aan te maken
geen formules gebruikt?

Er is een maximum aan het aantal gegevens dat je kunt filteren.
Waarschijnlijk heb je in de laatste kolom te veel verschillende gegevens waar op gefilterd kan worden.

maximum ?

uiteraard een paar keer filter in- en uitgeschakeld
ik maak ook geen gebruik van formules (het zijn namen en titels en verwijzingen naar cd en lp)
in de overige kolommen waar het filter wel correct werkt, staan evenveel gegevens . Dus het is nog steeds een raadsel!

Het gaat niet om het aantal gegevens, maar het aantal verschillende gegevens.

Probeer maar eens in een nieuw blad. Zet cijfers 1 t/m 1200 onder elkaar. Er wordt gefilterd t/m 1000.

jammer

jammer dat het maar beperkt blijft tot 1000
In ieder geval weet ik nu waar ik rekening mee moet houden
bedankt
BEN

even ter informatie
er zijn programmatjes die je muziek collectie netjes ordenen. mischien een optie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan