Beste helpmij forum gebruikers,
Ik heb de volgende Excel vraag;
Ik heb een document waarbij er op het ene tabblad een achttal invoervelden zijn. De waarden die hierin staan moeten in een tweede blad gekopieerd worden. Nu is het zo dat als je op het eerste tabblad kiest voor een ander maandnummer, de waarden in de invoervelden weer moeten veranderen en de waarden die je hier invoert moeten opnieuw hard in het corresponderende celletje op het tweede tabblad worden gekopieerd. Lastig om goed uit te leggen, dus daarom stuur ik een voorbeeld van het document mee:Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx
Wie kan mij hiermee helpen?
Bedankt!
Ik heb de volgende Excel vraag;
Ik heb een document waarbij er op het ene tabblad een achttal invoervelden zijn. De waarden die hierin staan moeten in een tweede blad gekopieerd worden. Nu is het zo dat als je op het eerste tabblad kiest voor een ander maandnummer, de waarden in de invoervelden weer moeten veranderen en de waarden die je hier invoert moeten opnieuw hard in het corresponderende celletje op het tweede tabblad worden gekopieerd. Lastig om goed uit te leggen, dus daarom stuur ik een voorbeeld van het document mee:Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx
Wie kan mij hiermee helpen?
Bedankt!