• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand 'flipt'

• Onderwerp starter Onderwerp starter JDJR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JDJR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2014
Beste Excelexperts,

Mijn vraag is de volgende:

In een bestand dat helaas te groot is om hier te kunnen plaatsen gaat er wat mis. In een bepaalde cel staat een driehoekje dat normaal verschijnt wanneer er gebruik gemaakt kan worden van een dropdown menu. In dit geval is er helemaal geen dropdown menu aangemaakt voor de betreffende cel en begint het driehoekje ook af en toe te knipperen (wanneer je bijvoorbeeld m.b.v. de pijltjestoetsen door het bestand wilt bewegen) . Het bestand is enorm traag, er kan eigenlijk niet meer fatsoenlijk in gewerkt worden en ik vraag mij dus af wat er nou precies aan de hand zou kunnen zijn. En hoe dit probleem verholpen zou kunnen worden? Iemand enig idee?

Ik snap dat de informatie waarmee jullie het moeten doen minimaal is, dus als jullie kunnen aangeven welke informatie nog meer relevant is, dan zal ik deze proberen te geven.

Alvast hartelijk dank voor de hulp.

Groeten,

JDJR

werk je met een afdrukbereik?

ik heb ook al voorgehad dat mijn scherm dan flikkert in een bestand waarin een afdrukbereik en commandbuttons of dropdown verwerkt zijn...

Groeten,

Spiesse

Dank voor je reactie. Ik werk niet met een afdrukbereik, daar kan het dus niet aan liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan