• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand gegenereerd door Access

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik geeft het (bijna) op. Ik heb een excel bestand gegenereerd door access. De lay-out moet danig worden veranderd, zie bijlage. Ik maak de Macro ik heb er een naam aan gegeven met sneltoets en geef aan opname stoppen. Maar bij een volgende keer is de macro nergens meer te vinden. WAT DOE IK FOUT?

Bijlagen

Beste Kappel,

Als je een Excelbestand genereert via Access, wordt dan het oude bestand overschreven? In dat geval lijkt mij de oorzaak duidelijk, want in het nieuwe bestand staat geen macro.

Als je een macro opneemt, sla je het bestand dan wel op?

Richard

Topictitel aangepast.

Beste Kappel,

Als je een Excelbestand genereert via Access, wordt dan het oude bestand overschreven? In dat geval lijkt mij de oorzaak duidelijk, want in het nieuwe bestand staat geen macro.

Als je een macro opneemt, sla je het bestand dan wel op?

Richard

Richard, blij dat je me niet kan zien, zo'n rode kop heb ik. Op het eind zie ik nu komt de vraag opslaan!!!!!!! en ikke ongezien NEE klikken. Bedankt voor het advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan