• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand importeren naar een andere excelbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaway

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Beste lezers,

Heb al geprobeerd om in de forum te zoeken. Maar helaas zonder succes.
Ik wil een excel bestand importeren naar een ander excel bestand. En de layout van het bestand moet ook meegenomen worden. Het enige wat ik wilt gaan doen is knoppen en extra gegevens toevoegen aan het bestand. Ik mag helaas het originele bestand niet wijzigen. dit komt omdat het bestand vaak wordt geupdate. dus vandaar dat ik het wil importeren en mijn eigen bestand maken.

Is dit mogelijk?

Hi,

Externe gegevens ophalen --> van andere bronnen (in excel 2007)

Joske

Joske,

Dit had ik al geprobeerd en hij gaf de volgende melding.

"Dit querybestand kan niet worden geopend ....... Het bestand is beschadigd of de indeling is ongeldig"

Hoi, je kunt veel eenvoudiger het bestand openen en opslaan als... een andere lokatie en naam ingeven.
vervolgens kun je dit nieuwe bestand gewoon openen en bewerken zonder dat het orgineel gecompromiteerd wordt.

Dat was mijn 1e opzet. maar omdat zij maandelijks een update uitgeven. dacht ik dat het handiger zal zijn als ik het kon importeren. Helaas willen zij ook niet het bestand aanpassen op mijn wensen. Omdat er meerdere gebruikers gebruik van maken. anders was het wel makkelijker geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan