Excel bestand met links naar werkbladen naar pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

RrRbBb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Berichten
2
Goedemiddag! :thumb:

Ik zit met een probleempje/vraagje.

Ik heb diverse excel bestanden waarin ik werk met meerdere werkbladen.

Op werkblad 1 staan basisgegevens en op de werkbladen 2 t/m 5 staan specificaties.

De gegevens die er in staan hebben betrekking op offertes, om te zorgen dat klanten hierin niets per ongeluk kunnen veranderen maak ik hier losse PDF bestandjes van.

E.e.a. word hiervan voor de ontvangers niet duidelijk. nu wil ik graag een heel excel bestand converteren naar PDF en de hyperlinks in PDF behouden.

als ik nu een bestand naar pdf print, dan zijn de hyperlinks nog wel zichtbaar maar niet meer klikbaar. tevens lukt het me niet het gehele excel bestand ineens te converteren.

Is er misschien iemand die me hierbij met raad kan bijstaan?:D

Met vriendelijke groet,


RdeB
 
Klik hier.. om het te downloaden (excel to PDF converter) dus je kan als PDF opslaan
ik hoop dat het werkt..
 
Dankje voor de snelle reactie.

Helaas, hij kan niet met interne links omgaan.

Met vriendelijke groet,

RdeB
 
Antwoord

o.. jammer.. nog veel zoek plezier.. en als ik er weer 1 gevonden heb zal ik natuurlijk het hier voor je neerzetten
 
Is dit probleem in 2011 inmiddels opgelost?

Ik zit met hetzelfde probleem namelijk.
Links naar websites en e-mail adressen werken inmiddels, links naar andere Excel tabbladen helaas nog niet.
Of weet iemand anders meer....?
Ik heb me rot gezocht...

MVG,
DJoeZty
 
Graag een eigen topic aanmaken, je reageert nu in een topic van 2008, welke al heel lang niet actueel is. Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.

Ik sluit deze nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan