• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand openen via Verkenner werkt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter lw87
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lw87

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Sinds kort gebruik ik Office 365, aangeschaft via mijn werkgever.
Als ik vanuit de Verkenner een Excel bestand aanklik start wel Excel, maar wordt het bestand niet geopend. Dat lukt alleen nog vanuit Excel via Bestand - Openen. Dit geldt ook voor nieuw aangemaakte Excel bestanden.
De bestanden van de andere Office programma's openen wel vanuit de Verkenner.
Wat kan er aan de hand zijn?

O-365 van werkgever?
Dan heb je toch recht op een Helpdesk, of van je werk of van Microsoft?
Lukt dat eerst?

Hallo Route99
De helpdesk had geen antwoord. Het Office pakket staat op mijn privé PC en daar doen ze niets voor.

Ga naar control panel (configuratiescherm?), software en laat Office een zogeheten on-line repair uitvoeren.

Inmiddels heb ik het Office 365 pakket verwijderd en via mijn werkgever Office 2016 aangeschaft. Dat werkt zoals het hoort.

Bedankt route99, ik heb mijn handtekening aangepast.

:cool:
Heb je trouwens ook 13.95 betaald voor deze HUP-regeling?
Wel jammer dat je er maar een kunt kopen, voor het laptopje op de bank heb ik er Libre Office opgezet. Voor de desktop wil ik compatable zijn met mijn werk als ik mijn werklaptop eens niet mee neem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan