• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

A1MATHIEU

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Geachte Lezer,
Ik heb het volgende probleem:Van de week heb ik hulpprogramma's gedownload van HP om printer problemen op te lossen maar sinds dien kan ik geen Excel bestand meer openen in de verkenner.
Als ik dat probeer krijg ik de melding "Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma".
Of dit iets te maken heeft met het downloaden van dat HP programma weet ik niet.
Ik werk met Windows 7 en Office 2007.
Wat zou er aan de hand zijn en kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen?

Bij voorbaat mijn dank

Met vr.gr.Math

Mathieu,

Ga in je scherm in Windows 7 onder aan het scherm naar je windows button. Klik op "Standaardprogramma's".
Kies voor "Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen".
Zoek de extensie XLS, XLSM, XL.... etc en koppel deze aan Microsoft office Excel.

Veel succes.

Excel bestand openen

Hallo Elsendoorn
Ik heb bekeken wat jij voorstelde, maar helaas is dit niet de oplossing want bij XLS,XLSM,XL... stond bij: "Huidig standaardprogramma" overal Microsoft Office Exsel.
Dus er moet ergens anders nog iets fout zijn.
Heb je nog een andere suggestie?

Groetjes Math

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan