DutchDisturbed
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
- Berichten
- 317
Dames en heren,
Ik probeer het aanmaken van een factuur te automatiseren. De uiteindelijke versie moet als pdf geprint worden.
Dit gebeurt door
nu krijg je erna alsnog een venster met de vraag hoe het bestandje moet heten en ik zou graag iets willen maken waarmee dit automatisch wordt opgeslagen onder een naam dat uit excel wordt gehaald. Liefst een combinatie van info uit vak A1 en C3.
Iemand idee hoe dit kan?
grazie!
Ik probeer het aanmaken van een factuur te automatiseren. De uiteindelijke versie moet als pdf geprint worden.
Dit gebeurt door
Code:
ExecuteExcel4Macro "PRINT(1,,,1,,,,,,,,2,,,TRUE,,FALSE)"
nu krijg je erna alsnog een venster met de vraag hoe het bestandje moet heten en ik zou graag iets willen maken waarmee dit automatisch wordt opgeslagen onder een naam dat uit excel wordt gehaald. Liefst een combinatie van info uit vak A1 en C3.
Iemand idee hoe dit kan?
grazie!