• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand Postbank.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonmw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2004
Via Postbank.nl kun je een excel bestand downloaden van alle mutaties van jou girorekening. Dit bestand is in excel. Maar nu zijn alle mutatie's in 1 lange rij zichtbaar op het excel-werkblad. Wie heeft hier (al) een oplossing voor bedacht. Mijn kennis van excel is nog niet zodanig dat ik weet hoe zoiets moet. Wie kan en wil mij helpen?:thumb:

Geplaatst door jzeedijk
Waarschijnlijk verschrikkelijk illegale verwijzing,

Waarom illegaal?

Hoi Tiborv,

Op de meeste forums wordt het niet leuk gevonden als er gelinkt wordt naar een ander forum. De software is zeker niet illegaal.

Jeroen

Tja, wij zijn de meeste forums niet, wij hebben maar één doel, helpen. Als er op een ander forum een goede uitleg staat, vooral wel naar linken.

Bedankt voor de snelle reactie's. De verwijzing van Jeroen heb ik opgevolgd en heb daar het bewuste werkblad gevonden. Ik ga er even op puzzelen....maar vooralsnog ziet het er goed uit. Bedankt!!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan