• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel bestand printen: dubbelzijdig, langs lange zijde

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjoderoon

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
474
Ik heb een excel bestand waarvan bij een print opdracht diverse sheets geprint moeten worden.
Ik heb de afdrukbereiken netjes ingesteld en alles wordt automatisch dubbelzijdig geprint.
het bestand is in landscape modus opgemaakt. het doel is dat ik alle pagina's naar boven toe (dus langs de lange zijde) om kan slaan.
Ik heb dit gecontroleerd bij de afdruk opties en dat staat goed.
Maar als ik nu print, heb ik toch iedere keer, ongeveer halverwege, dat de eerst volgende pagina via de korte zijde gaat. De pagina daarna klopt helemaal niet, die zit er 180 graden gedraaid in. Maar de pagina's erna gaan weer gewoon goed. die kunnen gewoon naar boven 'omgeslagen' worden.

Ik heb al op diverse plekken gekeken, ik heb het omslaan van ieder pagina per worksheet gecheckt, ik kan niets vinden.

Iemand een idee hoe ik dit wel goed krijg?
 
Neem die handeling(en) op met de macrorecorder en stop de code achter een button.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan