• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand samenvoegen met Word in Xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat anders kan iemand die misschien verplaatsen.

Het gaat om het volgende.
Ik heb een adressenbestand van ± 1100 adressen uit een davilex programma overgezet naar Excel, nu wil ik daar etiketten van afdrukken en moet dus een samenvoeg actie uitvoeren naar Word.Dat lukt dus niet.

Als ik het bestand "ophaal" komt er een venster waar de adressen in horen te staan, dat is dus leeg.
Als ik ga zoeken krijg ik een venster met de volgende mededeling.

"Er voldoet geen enkel adres aan de filtercriteria die u hebt opgegeven.Controleer of de adressenlijst niet leeg is of wijzig de filtercriteria''.

Ik heb in de helpfunctie gezocht maar kon geen oplossing vinden.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Groetjes Channah

Dat betekent, dat je iets verkeerd doet, ofwel met de stappen die je moet doen (vanuit Word) om een hoofdocument - met samenvoegcodes - aan te maken.
Of je gaat de mist in wanneer je dit daadwerkelijk gaat samenvoegen.

Tip:
Je hebt een excelmap stuur me een kopie, waarin alleen de eerste paar rijen nog in staan (dus ook de kolomkoppen). Geef ook op welk etiketmerk en type je gebruikt.
Je krijgt dan een voorbeeld (Word-document) terug.

Succes, Teun

Bedankt voor het aanbod, ik heb deze vraag ook nog ergens anders gesteld en wacht daar nog even op antwoord.
Lukt het niet zal ik zeker op je aanbod ingaan.

Groetjes Channah

Om nog even terug te komen op je antwoord.
Ik heb al eerder etiketten uit Excel samengevoegd naar Word en toen uit geprint.

Dus hoe ik het moet doen weet ik wel.

In dit geval lijkt het erop dat er in de adressen een fout zit, zo zie ik het tenminste en die fout kan ik niet vinden.

Ik zou het erg op prijs stellen als je er naar zou willen kijken dus als je het goed vindt mail ik je een deel van het bestand

Ik wacht nog even op je antwoord.

Ik heb het opgelost dwz ik had ± 12 adressen apart gezet om eventueel op te sturen en keek of die het wel deden en ja hoor daarmee ging het goed.

Nu heb ik het hele bestand met knippen en plakken op een nieuw blad gezet en nu doen ze het wel.

in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan