IlonadeGroot
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 apr 2011
- Berichten
- 167
Goedemorgen,
Het is misschien wel heel veel gevraagd, maar ik ben benieuwd of het volgende mogelijk is:
Ik heb een Excel bestand met meerdere kolommen en rijen op 1 sheet (gegevens staan altijd in dezelfde kolom).
Ik heb 1 kolom met leveranciernummer. Een leveranciernummer kan meerdere keren voorkomen in de kolom.
Is het mogelijk om in 1x per leveranciernummer dan alle gegevens uit het document op die rijen waar datzelfde leveranciernummer staat, automatisch (via VBA o.i.d) naar een nieuw Excel document te zetten met b.v. in de bestandsnaam het leveranciernummer en mogelijk in een bepaalde map opslaan?
Dus als er 10 leveranciers voorkomen dan naar 10 aparte documenten?
Als het met powerquery kan is ook goed, maar ik kan het niet vinden op Google.
Ik heb Excel 2013 ENG
Alvast bedankt
Het is misschien wel heel veel gevraagd, maar ik ben benieuwd of het volgende mogelijk is:
Ik heb een Excel bestand met meerdere kolommen en rijen op 1 sheet (gegevens staan altijd in dezelfde kolom).
Ik heb 1 kolom met leveranciernummer. Een leveranciernummer kan meerdere keren voorkomen in de kolom.
Is het mogelijk om in 1x per leveranciernummer dan alle gegevens uit het document op die rijen waar datzelfde leveranciernummer staat, automatisch (via VBA o.i.d) naar een nieuw Excel document te zetten met b.v. in de bestandsnaam het leveranciernummer en mogelijk in een bepaalde map opslaan?
Dus als er 10 leveranciers voorkomen dan naar 10 aparte documenten?
Als het met powerquery kan is ook goed, maar ik kan het niet vinden op Google.
Ik heb Excel 2013 ENG
Alvast bedankt