• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel bestand via mail - waar opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pauline80

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2006
excel bestand via mail - waar opgeslagen na wijziging?

Als ik een excel bijlage wijzig en kies voor opslaan, waar wordt dit dan opgeslagen? Als er een bestand naar mij wordt toegestuurd komt het inderdaad in een temporary folder, maar als ik het dan bewerkt heb, en voor opslaan kies en afsluit, weet ik niet waar het bestand de wijzigingen heeft opgeslagen.

Laatst bewerkt:
In een temporary folder.

Wat voor besturingssysteem heb je?

Na het opslaan, kijk dan eens bij Bestand > Eigenschappen. Daar staat het normaal bij. Zal een tijdelijke map zijn.

Na het opslaan, kijk dan eens bij Bestand > Eigenschappen. Daar staat het normaal bij. Zal een tijdelijke map zijn.

Nou helaas, daar kan ik niets bij vinden. Kan het soms ergens verborgen zijn. Dat het in een temporary map staat onder een andere naam? Het frustrerende is dat excel dus vraagt of je op wil slaan, dat doen je dan en dan is het verdwenen.

Als je het bestand opent, kan je 2 dingen doen:

- Opslaan Als , en dan kies je zelf de locatie, dus weet je waar het staat
- Opslaan, en dan kan je bij Bestand > Eigenschappen normaal gezien het pad vinden.

Lukt het?

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan