• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel binnen Intranet

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurach

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb een excel-bestand dat ik op het Intranet wil zetten en dat gebruikers tegelijkertijd er mee kunnen werken. Naast het delen van het bestand dien ik wellicht ook Web-components te installeren? om zodoende de bewerkingen die gedaan worden ook door te voeren. Of gaat het helemaal niet. Wil voorkomen dat de een de ander overschrijft in ieder geval. Dacht via Intranet. (opslaan als HTML)
Het bestand moet in ieder geval tegelijkertijd gebruikt kunnen worden door diverse gebruikers zonder dat ze elkaar in de weg zitten en het bestand door de war gooien. Oplossing?

lijkt me onmogelijk want er is geen mogelijkheid om wijzigingen van de eerste gebruiker te laden voor de tweede het werkblad opslaat.

Volgens mij is er geen oplossing. Wanneer je m.i. met 2 gebruikers een bestand opend gaat de 2e in de rij al als "alleen lezen" openen.

Wanneer je gaat opslaan, dan ga je altijd overschrijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan