• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel blijft scrollen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nmeijer

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2012
Beste,

Ik heb het volgende probleem, als ik in excel naar boven of beneden scrol (dmv een scroll wiel, slepen of het schuifbalkje) dan stopt excel niet met scrollen totdat hij bovenaan is of op een regel of 2.000. waar kan dat aan liggen? ik kom er zelf namelijk niet uit :(.

Bvd,
M

Hoi M,

Probeer is je muis in te houden als ie scrollt of enter te klikken en kijk of ie dan nog verder scrollt?

gr Daa

En als je met je toetsenbord die pijltjes scrollt gaat ie dan nog steeds door?

Klik Hier Kijk hier is naar misschien is dit het probleem ik weet voor de rest ook niet wat de oplossing kan zijn.

dat is het ook niet, ik ga maar eens een andere muis proberen mischien dat het daarinzit.

Dat kan ook. Succes nog met het probleem. Als ik nog een oplossing weet zal ik het u zo snel mogelijk laten weten

Ik heb ergens gelezen dat er een bug schijnt te zijn als je in 'page view / pagina-eindevoorbeeld' zit.
Als je weer overschakelt naar de normale mode, dan kun je weer normaal scrollen.
20120926.png

Beste,

Een andere muis helpt ook niks evenals het veranderen van de view. Het is echt extreem frustrerend :mad, probeer je 50 regels te selecteren blijft ie weer hangen tot 6.500, als iemand dus een oplossing weet, graag :D.

Bvd,
Niels

Beste,

Ik kwam gisteren hetzelfde probleem tegen in word :(. heeft er iemand iets wat ik zou kunnen proberen?

Bvd,
Niels

In andere windows applicaties heb je het niet?
Nu het niet aan de hardware ligt en niet alleen aan excel: probeer Office eens te herstellen:
Configuratie > Programma's en onderdelen > rechtsklik op Office > Wijzigen > Herstellen

Helaas ook geen verbetering, ik heb het doorgespeeld naar een icter in de buurt.

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan