Mark Boerkamp
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mrt 2010
- Berichten
- 70
Hoi,
Ik maak een personeelsplanning en wil iemand kunnen toewijzen aan een project en met een spicifieke rol.
1 Persoon kan aan meerder projecten worden toegewezen en per project meerdere rollen hebben.
Ik heb een tab met daarin de namen en de rollen die iemand beheerst, en ik heb een tab waar alle projecten inzitten die ik als planning gebruik, ik kan een data validatie instellen maar ik wil namen kunnen toevoegen en verwijderen.
Wat ik bedoel is, als ik bv in TAB projecten Piet en Klaas omwissel hoe krijg het dan voor elkaar dat ik de juiste rollen zie staan die ik heb ingegeven in tab Staff ?
Bekijk bijlage Resource Planning Sample.xlsx
Groeten,
Mark
Ik maak een personeelsplanning en wil iemand kunnen toewijzen aan een project en met een spicifieke rol.
1 Persoon kan aan meerder projecten worden toegewezen en per project meerdere rollen hebben.
Ik heb een tab met daarin de namen en de rollen die iemand beheerst, en ik heb een tab waar alle projecten inzitten die ik als planning gebruik, ik kan een data validatie instellen maar ik wil namen kunnen toevoegen en verwijderen.
Wat ik bedoel is, als ik bv in TAB projecten Piet en Klaas omwissel hoe krijg het dan voor elkaar dat ik de juiste rollen zie staan die ik heb ingegeven in tab Staff ?
Bekijk bijlage Resource Planning Sample.xlsx
Groeten,
Mark