• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel:Data, Window, Autofilter

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsneok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Hallo,

Ik zit met het volgende. In mijn werkblad heb ik een aantal personen staan, met een aantal kenmerken.
Nu kan je via een Autofilter heel erg makkelijk selecteren op bepaalde personen. Echter de inhoud van het werkblad fungeert als input voor een grafiek.

Nu wil ik graag dat als ik bepaalde mensen heb geselecteerd met het datafilter, de wijzigingen door worden gevoerd in de grafiek.
Het lijkt erop dat het datafilter enkel werkt voor de weergave van de rijen en niet voor de grafiek.

Heeft er iemand tips misschien?

Ik heb het voor alle zekerheid uitgeprobeerd in Excel 97, 2000 en XP, en in elke versie werkt het zoals het hoort. Enkel de zichtbare rijen worden weergegeven in de grafiek. Dus bij het uitvoeren van een AutoFilter blijven enkel de overgebleven rijen in de grafiek staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan