hallo
ik zit dit forum te bekijken over hoe excel en word te koppelen.
nu is het zo dat ik een excel database bestand heb met contactpersonen adressen, emailadressen. etc.
nu zou ik graag dit willen koppelen aan een word-document( brief).Ik zou dit graag willen doen via een knop, dat als ik een naam selecteer mij deze brief selecteerd en deze per email als bijlage verstuurd.
Sterker nog is het mogelijk om dit document variabel te maken, zeg dat ik via een msgbox kan kiezen met welk Word document te koppelen?
is dit mogelijk??
Sorry Octafish, had er niet op gelet
ik zit dit forum te bekijken over hoe excel en word te koppelen.
nu is het zo dat ik een excel database bestand heb met contactpersonen adressen, emailadressen. etc.
nu zou ik graag dit willen koppelen aan een word-document( brief).Ik zou dit graag willen doen via een knop, dat als ik een naam selecteer mij deze brief selecteerd en deze per email als bijlage verstuurd.
Sterker nog is het mogelijk om dit document variabel te maken, zeg dat ik via een msgbox kan kiezen met welk Word document te koppelen?
is dit mogelijk??
Sorry Octafish, had er niet op gelet