• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel delen op afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy 1977

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Hallo,

ik heb een spreadsheet waar we met 2 mensen tegelijk in werken, en doe dat nu in google docs. Dit vind ik niet fijn werken, gebruik liever gewoon excel. Weten jullie een alternatief om op afstand en beiden tegelijk in hetzelfde document te kunnen werken en gewoon in Excel dan?

bvd
Roy

Roy,

Hebben beiden toegang tot hetzelfde bestand? Je kunt op dit forum lezen dat er nadelen zitten aan het werken met meer personen aan één bestand.

Ja klopt. Dan is het alternatief google docs daar gaat het wel in. Zonde.

Hallo,

voor een ieder die met een soortgelijk probleem te maken heeft. Ik ben overgestapt op office365 en dara gaat het naar mijn wens goed in. Je kan de excel in een online omgeving delen en met beperkte functionaliteit er tegelijk in werken. WIl je volledige functionaliteit dan open je hem in Excel regulier, de persoon met wie je deelt kan dan alleen lezen, maar jij kan volledig bewerken.

groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan