• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel document delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

josthissen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2014
Hallo Excel experts, wie kan mij helpen bij de volgende vraag?

Als je in Excel met meerdere mensen werkt, dus document delen.

Is het dan mogelijk om als je het document opent, dat het daar verder gaat waar je de laatste keer gebleven bent. Nu begint (dus de plaats van de cursor) elke keer ergens anders. En ik wil naar de laatste update ergens midden in het document, of waar ik gestopt ben. Dit is niet de laatste record. is hiervoor een mogelijkheid.

met vriendelijke groet Jos Thissen

Jos,

Kort gezegd: Nee.
Een document in Excel houd bij waar het was op het moment dat een document het laatst was opgeslagen.
Hij houd niet bij waar het was toen jij degene was die hem heeft opgeslagen. Je geeft zelf aan dat het een gedeeld
bestand betreft maar Excel houdt niet bij wie degene was die hem het laatst opgeslagen heeft en dus is bovenstaande
niet mogelijk. Ook afdwingen door een macro is niet mogelijk aangezien een macro niet binnen een gedeeld bestand zal werken.

Veel Succes

andere oplossing

is er dan een mogelijkheid om snel naar de laatste update te zoeken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan