Hallo iedereen,
Ik heb een tweetal excel documenten, deze zou ik graag met elkaar willen verbinden dus als je dat data in 1 excel bestand hebt ingevoerd, dat je bepaalde velden uit bestand a in bestand b kan zetten. Is hier een code voor of is het een standaard functie?
In het bestand dat geëxporteerd/synchroniseren met bestand b is wel een code aanwezig?
Een andere vraag is, in word staan een aantal checkboxen deze worden uitgelezen door middel van een code, als de code deze checkboxen in een excel veld plaats komt daar te staan treu or false, nu zou ik graag willen dat ie alleen true aangeeft is dit ook mogelijk?
Alvast hartelijk dank!
Groet,
Romario
Ik heb een tweetal excel documenten, deze zou ik graag met elkaar willen verbinden dus als je dat data in 1 excel bestand hebt ingevoerd, dat je bepaalde velden uit bestand a in bestand b kan zetten. Is hier een code voor of is het een standaard functie?
In het bestand dat geëxporteerd/synchroniseren met bestand b is wel een code aanwezig?
Een andere vraag is, in word staan een aantal checkboxen deze worden uitgelezen door middel van een code, als de code deze checkboxen in een excel veld plaats komt daar te staan treu or false, nu zou ik graag willen dat ie alleen true aangeeft is dit ook mogelijk?
Alvast hartelijk dank!
Groet,
Romario