• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel Draaitabel Berekend veld of item

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinterim

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2010
Ik wil graag in een draaitabel twee extra kolommen. Een voor de berekening van een declarabiliteits- en een voor een ureeneffectiviteitspercentage. Waarschijnlijk is de oplossing een berekend veld of item. Wie kan mij helpen. Zie bijgaand voorbeeld.

Gr. weinterim

Bijlagen

Beste weinterim,

Hier is crossposting toegestaan, maar om de helpende wrijwilligers geen dubbel werk te laten doen is het vriendelijk om in je bericht een link aan te leggen waar deze vraag nog meer open staat.
Succes,

Beste Thankyou,

Ik ben alleen op zoek naar een oplossing. Hoe leg ik de link overigens. Kom bijna nooit op de site en heb hier geen kwade bedoelingen bij. Had ook nog nooit van crossposting gehoord. Wist ook niet dat Worksheet.nl en Helpmij.nl concurrenten waren. Misschien kunnen vrijwillgers nog wat van elkaar leren.

Nogmaals mijn excuses. Hopelijk willen jullie nog wel een antwoord sturen.

Gr. weinterim

Een link leg je door bijvoorbeeld een woord aan te lepen (wordt blauw) en dan het "wereldbolletje" (zonder rood kruis) aan te klikken en dmv kopieren en plakken - of over typen - het internetadres waar de vraag nog meer staat in te voeren. ik hoop dat dat een beetje duidelijk was. (Je krijt dan zo'n link zoals bij worksheet.nl te zien was)

Helpmij.nl en Worksheet.nl zijn zover ik weet geen concurenten van elkaar maar alle "Helpers" op deze sites steken veel vrije tijd hier in en dan is onnodig werk zuur . . .

Om op je vraag terug te komen, natuurlijk wordt daar op geantwoord door iemand die veel van draaitabellen afweet (ik ben meer van de formules)

Succes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan