• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel: eerste rij bovenaan elke pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenpim

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2005
Hoe krijg ik de eerste rij van mijn eerste pagina bovenaan elke volgende pagina??

Hoi,

ik begrijp dat u misschien een beetje ongeduldig was maar probeer te waachten nu staat uw vraag er 2x op.

je moet het elke keer opnieuwe boven elke pagina zetten maar je kan wel rijen verplaatsen naar boven

voeg een nieuwe rij in boven aan
ga op cel a1 staan invoegen ---> rij

ga naar je rij die boven aan moet staan bijvoorbeeld 6 klik op 6 en ga naar bewerken knippen

klik op rij 1 en ga naar bewerken --> plakken

gr Tim

Misschien kan 't toch..........

Welke informatie / wat voior informatie staat op die eerste rij ?

1. Wat sowieso een optie is, (nog even los van je antwoord op mijn vraag) is het aanmaken van 10 bladen. Vervolgens selecteer je die bladen links onder en je typt de informatie op rij1. Als dat klaar is beeindig je de selectie en ga je naar behoefte verder op een van de andere bladen.
Wil je wat wijzigen op rij 1 (en dus op alle bladen) selecteer dan eerst even links onder alle bladen en breng de mutatie op rij 1 aan.
Deselecteer de bladen weer en ga verder op een ander blad.

2. een 2e optie is om eerst een x-tal bladen aan te maken en in de desbetreffende cellen op blad 2 en volgende in rij 1 de formule op te nemen :
=
en dan na het = teken klik je op het eerste blad in de corresponderende cel.

Laatst bewerkt:
Of praat je over het afdrukken van het document?

Daarvoor moet je in het menu Bestand - Pagina Instelling zijn (File - Page Setup). Vervolgens in het tabblad 'Blad' (?, Sheet in het Engels) kan je in 'Rijen bovenaan herhalen' (?, Rows to repeat at top) de eerste rij van je document aanklikken.

Vervolgens herhaalt deze rij zich bij het afdrukken van het document bovenaan elk blad.

Het gaat om 1 map waarin ik de bovenste rij steeds wil laten terugkomen (de info doet er niet toe) bovenaan de volgende pagina, ook bij het printen. Met printen lukt het inmiddels, dank voor de tip, nu nog op het scherm, uiteraard zonder knippen en plakken.

trukje wat ik zelf gebruik, is om een basis sheet te maken met bv een logo en wat basis kolom hoofden en dit moedersheet gebruik ik dan om kopietabs/sheets te maken waar ik dan verder mee werk en verder kan uitbouwen.
:thumb:
succes gost

regel bovenaan pagina

Ik las je bericht en het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je wilt. Ik krijg de indruk dat je wellicht al heel wat geholpen bent als je de eerste regel vastzet via titels blokkeren. De regel blijft dan stil staan tijdens scrollen.
Mocht dit zijn wat je wilt: zet je cursor in de cel onder de rij die je wilt vastzetten en ga naar venster en vervolgens naar titels blokkeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan