Goedemiddag,
Ik maak veelvuldig gebruik van de mogelijkheid om een excel bestand direct toe te voegen als bijlage bij een email. Dit door gewoon de office knop te gebruiken en dan te kiezen voor verzenden.
Omdat wij professionaliteit willen uitstralen, moet het sjabloon welke door excel aangeroepen wordt, hetzelfde zijn als de gewijzigde NormalEmail.dotm, welke al gebruikt wordt in de normale emails die verstuurd worden.
Welk bestand wordt nu aangeroepen door Excel als je wilt mailen? Ik krijg alleen maar een blanco mailtje, zonder de standaard ingestelde briefpapier en handtekening.
Iemand een idee?
Ik maak veelvuldig gebruik van de mogelijkheid om een excel bestand direct toe te voegen als bijlage bij een email. Dit door gewoon de office knop te gebruiken en dan te kiezen voor verzenden.
Omdat wij professionaliteit willen uitstralen, moet het sjabloon welke door excel aangeroepen wordt, hetzelfde zijn als de gewijzigde NormalEmail.dotm, welke al gebruikt wordt in de normale emails die verstuurd worden.
Welk bestand wordt nu aangeroepen door Excel als je wilt mailen? Ik krijg alleen maar een blanco mailtje, zonder de standaard ingestelde briefpapier en handtekening.
Iemand een idee?