Hallo,
Ik heb het penningmeesterschap van een vereniging overgenomen.
Zij maken gebruik van een excel bestand met daarin een tabblad met de ledenlijst (naam, adres, woonplaats en emailadres) en een tabblad met een factuur gekoppeld aan de ledenlijst.
Nu zou ik graag de gemaakte factuur direct automatisch naar een emailadres uit de ledenlijst versturen en niet via de knop email bovenin excel, want dan moet ik het email adres nog steeds handmatig intypen.
Aangezien er meer dan 100 leden zijn vind ik dat wat te veel van het goede. Ik zou ook graag een vaste tekst met de mail mee willen sturen ( vb: "In de bijlage uw contributienota voor 20xx")
Is er hier iemand die mij hieraan kan helpen?
Ik heb het penningmeesterschap van een vereniging overgenomen.
Zij maken gebruik van een excel bestand met daarin een tabblad met de ledenlijst (naam, adres, woonplaats en emailadres) en een tabblad met een factuur gekoppeld aan de ledenlijst.
Nu zou ik graag de gemaakte factuur direct automatisch naar een emailadres uit de ledenlijst versturen en niet via de knop email bovenin excel, want dan moet ik het email adres nog steeds handmatig intypen.
Aangezien er meer dan 100 leden zijn vind ik dat wat te veel van het goede. Ik zou ook graag een vaste tekst met de mail mee willen sturen ( vb: "In de bijlage uw contributienota voor 20xx")
Is er hier iemand die mij hieraan kan helpen?