Beste mensen,
Programma Microsoft Office Excel 2007
Ik heb een probleem bij het filteren van mijn excel bestand.
Ik heb een magazijnlijst gemaakt en hierin staan zo een 3000 artikelen.
Op een aantal kolommen heb ik een filter toegevoegd d.m.v. sorteren en filteren>filter
Toen heb ik een heel aantal keer gefilterd en opgeslagen.
De volgende dag heb ik het bestand geopend en nu zie ik dat alle leveranciers niet mee gefilterd zijn, omdat ik daar perongeluk geen filter opgezet heb.
Ik heb het filter gereset, maar het wil allemaal niet werken, het lijk erop dat de leveranciers zijn blijven staan en nu niet meer matchen met het juiste artikel.
Heeft iemand hier een oplossing voor, wat sneller zou moeten werken dan 3000 artikels de leverancier opnieuw toevoegen?
Alvast hartelijk dank!
Mvg Michiel
Programma Microsoft Office Excel 2007
Ik heb een probleem bij het filteren van mijn excel bestand.
Ik heb een magazijnlijst gemaakt en hierin staan zo een 3000 artikelen.
Op een aantal kolommen heb ik een filter toegevoegd d.m.v. sorteren en filteren>filter
Toen heb ik een heel aantal keer gefilterd en opgeslagen.
De volgende dag heb ik het bestand geopend en nu zie ik dat alle leveranciers niet mee gefilterd zijn, omdat ik daar perongeluk geen filter opgezet heb.
Ik heb het filter gereset, maar het wil allemaal niet werken, het lijk erop dat de leveranciers zijn blijven staan en nu niet meer matchen met het juiste artikel.
Heeft iemand hier een oplossing voor, wat sneller zou moeten werken dan 3000 artikels de leverancier opnieuw toevoegen?
Alvast hartelijk dank!
Mvg Michiel