Beste Allemaal,
Ik wil in Excel een soort Selector maken, het gaat om Media Converters.
Bijv. Wij willen van 10T naar 10FL dan hebben wij nodig product MC1001.
Ik heb al 2 bladen, op Blad 1 staan keuzes en op Blad 2 antwoorden.
Blad 1:
bijvoorbeeld, kolom 1: 10T (RJ45) Kolom 2: 10FL, BNC, 10KL
Nu is het de bedoeling dat ik of een gebruiker 10T selecteer, en een van de andere dus bijvoorbeeld 10KL.
Zodra ik dat gedaan heb wil ik dat er verderop in een andere kolom het bijbehorende product komt te staan wat op Blad2 staat.
Blad2: Kolom1: staan gewoon alle antwoorden.
Er moet dus een formule komen die er voor zorgt dat als 2 keuzes gelijk zijn hij het antwoord wat bij die keuze hoort op Blad2 invult.
Ik weet voor mezelf welke product bij welke 2 keuzens hoort, ik moet het alleen in een formule verwerken zodat iedereen er makkelijk en efficiënt mee kan werken.
Is dit mogelijk, en zo ja hoe?
Alvast bedankt.
Groet, Luuk
Ik wil in Excel een soort Selector maken, het gaat om Media Converters.
Bijv. Wij willen van 10T naar 10FL dan hebben wij nodig product MC1001.
Ik heb al 2 bladen, op Blad 1 staan keuzes en op Blad 2 antwoorden.
Blad 1:
bijvoorbeeld, kolom 1: 10T (RJ45) Kolom 2: 10FL, BNC, 10KL
Nu is het de bedoeling dat ik of een gebruiker 10T selecteer, en een van de andere dus bijvoorbeeld 10KL.
Zodra ik dat gedaan heb wil ik dat er verderop in een andere kolom het bijbehorende product komt te staan wat op Blad2 staat.
Blad2: Kolom1: staan gewoon alle antwoorden.
Er moet dus een formule komen die er voor zorgt dat als 2 keuzes gelijk zijn hij het antwoord wat bij die keuze hoort op Blad2 invult.
Ik weet voor mezelf welke product bij welke 2 keuzens hoort, ik moet het alleen in een formule verwerken zodat iedereen er makkelijk en efficiënt mee kan werken.
Is dit mogelijk, en zo ja hoe?
Alvast bedankt.
Groet, Luuk