• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel gebruikersgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

jkpieterse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 mei 2015
Ik denk erover om een Excel gebruikersgroep op te richten. Wie heeft interesse?
Als je interesse hebt, vul dan deze enquete in.

Op dit bericht reageren mag uiteraard ook!

Buiten het feit om dat ik me al heb aangemeld, is het misschien handig om iets meer info te verstrekken over het doel van de groep.

Ik heb ook wel interesse, maar voor ik me aanmeld, zou ik toch graag meer willen weten. Wat wordt het doel?

Greetz/Excelbat

Wat versta je onder gebruikersgroep? Interesse waarin? Begrijp niet wat je hiermee voor ogen hebt. Wil je Helpmij.nl uitkleden?

senso, niet meteen die vunzige gedachten aub

Nee, ik dacht meer aan een groep waarbij we met enige regelmaat een Excel -middag of -avond o.i.d. organiseren, met evt een spreker of zo en waar je terecht kunt met je vragen. Iets dat juist niet on-line is dus eigenlijk. Zeker geen concurrentie van helpmij, dat is niet de bedoeling.

:d:d:d Ik vraag om duidelijkheid. Zoals Jan Karel schrijft mag dat laatste nooit de bedoeling zijn en zal denk ik ook niet toegestaan worden. De gedachte aan een groep die wat organiseert lijkt mij een zeer goed idee. Helaas heb ik die expertise niet. Natuurlijk ben ik de Excel-mensen ontzettend dankbaar voor hun altijd uitstekende en deskundige hulp.

@JKP

Omdat je dit forum nu als communicatiemedium gebruikt: dan kunnen we er meteen een Helpmij gebruikersgroep van maken (houden we Senso binnenboord).
@JKP heb je deze vraag ook in andere fora uitstaan ?
Ik zelf zie het liever wat breder dan alleen Excel: VBA, want daarmee bestrijken we in principe het grootste gedeelte van MS Office.

Ik had niet het plan dit onder de Helpij paraplu te gaan doen maar heb helpmij wel gebruikt omdat ik verwacht dat daar veel mogelijke belangstellenden zouden zitten. Ik dacht dit als een onafhankelijke "organisatie" te gaan inrichten.
Zijn er al Helpmij gebruikersgroepen?

NB: (bedenk ik nu pas) Ik heb toch geen Helpmij regels geschonden hoop ik? Ik dacht dat het moest kunnen omdat het volgens mij gaat om een zuiver niet-commercieel doel en niet off-topic is omdat het gaat om Excel. Mocht ik dat verkeerd hebben ingeschat dan hoor ik dat graag!

Nee hoor, je schendt geen enkele regel.
Je vraag bracht me op een idee.
Mijn vraag of je je vraag nog elders hebt uitstaan staat nog open.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan