• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel gegevens exporteren naar Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwollenoord

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Hallo,

Wie kan mij helpen. Ik heb document gemaakt in Excel. Dit is een overzicht van een factuur. Nu wil ik deze factuur netjes in Word krijgen zodat ik hem netjes kan versturen.
Eigenlijk wil ik in dit Excel document door op een knop te drukken de gegevens naar Word hebben. Wie kan mij helpen.
Ik heb een voorbeeld bijgesloten. Waarschijnlijk moet ik iets gaan doen met Marco maar daar heb ik geen kaas van gegegeten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Bijlagen

Waarom wil m per sé naar Word hebben? Excel heeft ook genoeg opmaak mogelijkheden...

exporteren naar Word

Dat weet ik.

Echter heb ik in Word een standaard brief waar in ik een verhaal heb geschreven. Achter dit verhaal moet de koppeling komen met Excel.

Tevens ben ik benieuwd hoe koppelingen werken omdat ik heb dan ook via de mail kan versturen .

Dat weet ik.

Echter heb ik in Word een standaard brief waar in ik een verhaal heb geschreven. Achter dit verhaal moet de koppeling komen met Excel.

Tevens ben ik benieuwd hoe koppelingen werken omdat ik heb dan ook via de mail kan versturen .

Hallo,

Selecteren>via berwerken>plakken speciaal in Word>Excel Document.

Gr Justes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan