• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel gegevens in een word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

corania17

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2012
Ik wil graag gegevens uit een Excel file automatisch invoegen in een Word doc.
Als iemand een achterstand heeft in betaling zou er een brief (openstaand.docx) verzonden moeten worden met gegevens uit de Excel file.
Ik heb beide files als bijlage meegestuurd.
Is dit mogelijk en zo ja, hoe zou ik dat kunnen doen?
Ik heb tot nu toe nog geen flauw idee hoe ik dit zou moeten oplossen.
Is er iemand die me hier meer over kan vertellen of zelfs al een oplossing heeft?
Bedankt bij voorbaat.

Beste VenA,

Bedankt voor uw reactie. De mogelijkheid die u mij geeft ken ik want die gaat uit van een Word document. Ik zoek een mogelijkheid om vanuit Excel de gegevens in te vullen en bij afsluiten van de Excel file wordt een macro gestart die het dan ingevulde Word document verstuurd via het emailadres wat vernoemd wordt in de Excel file. Ik ben bang dat deze automatie te snel gaat en daarom niet zal lukken. Dus de standaard brief moet automatisch gevuld worden met de gegevens uit de Excel file, en alleen als er een achterstand in de betaling is worden verzonden. Misschien dat het nu wat duidelijker is wat ik graag zou willen hebben.
Met vriendelijke groeten, Rubik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan