Ik heb een standaard Excel bestand voor het maken van een begroting voor mijn klanten. De gegevens die ik daar invul wil ik automatisch laten verschijnen in mijn standaard offerte in Word.
Ik heb hier 'Afdruk samenvoegen' voor geprobeerd, maar omdat al mijn gegevens willekeurig op mijn Excel bestand staan werkt dit niet.
Met koppelingen plakken werkt het wel, tot dat ik mijn standaard documenten kopieer naar de projectmap van de klant en het daar aan ga passen. Mijn Word document blijft dan de koppelingen houden met mijn standaard Excel bestand, en niet met de kopie ervan in dezelfde projectmap.
Is er iemand die voor mij hiervoor een werkende oplossing heeft?
Ps: ik werk met Office 2007
Ik heb hier 'Afdruk samenvoegen' voor geprobeerd, maar omdat al mijn gegevens willekeurig op mijn Excel bestand staan werkt dit niet.
Met koppelingen plakken werkt het wel, tot dat ik mijn standaard documenten kopieer naar de projectmap van de klant en het daar aan ga passen. Mijn Word document blijft dan de koppelingen houden met mijn standaard Excel bestand, en niet met de kopie ervan in dezelfde projectmap.
Is er iemand die voor mij hiervoor een werkende oplossing heeft?
Ps: ik werk met Office 2007