• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel gegevens koppelen aan nieuw te maken Word document

Status
Niet open voor verdere reacties.

henri77

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2010
Berichten
230
Hallo lezers,

Ik wil graag automatisch een verzendbrief in Word aanmaken nadat ik gegevens in m’n
excelblad: projectinformatie, heb ingevuld.
De verzendbrief zou opgeslagen moeten worden met de gegevens zoals vermeld in cel
A2en B2, in een nog nader te bepalen directory.

De gegevens van cel A2 tm F2 moeten in m’n verzendbrief komen.


Kan iemand mij helpen aub?

vr. gr. Henri!
 

Bijlagen

Hallo Exhelp,

Dank voor je reactie.
Ik heb echter al 2 problemen.
1e is: ik heb géén kennis van VBA,
2e is: dat m'n engels ook niet optimaal is.

Misschien moet ik m'n vraag verplaatsen?

vr.gr. Henri!
 
Henri,

Bij nader inzicht:

Volgensmij probeer je iets na te bouwen wat standaard in Microsoft Word voorzien is.
Deze functie heet 'Afdruk samenvoegen'
Hiermee kan je automatisch brieven adresseren aan bijvoorbeeld personen uit een lijst in Excel.

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan