CoppensB
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2016
- Berichten
- 3
Excel-probleempje:
In onderstaande sheet is het gewoon de bedoeling dat uitgevoerde controles ingetypt worden.
4 velden: 1. datum controle, 2. persoon die controle deed, 3. Reden van controle, 4. Lidnummer bij wie controle werd uitgevoerd.

In een andere sheet staan de leden onder elkaar.
Hier zou ik graag de verschillende controles in krijgen volgens de gegevens ingevoerd uit bovenstaande lijst.

Hoe kan ik dit oplossen?
Voorbeeld bestand:
Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx
In onderstaande sheet is het gewoon de bedoeling dat uitgevoerde controles ingetypt worden.
4 velden: 1. datum controle, 2. persoon die controle deed, 3. Reden van controle, 4. Lidnummer bij wie controle werd uitgevoerd.

In een andere sheet staan de leden onder elkaar.
Hier zou ik graag de verschillende controles in krijgen volgens de gegevens ingevoerd uit bovenstaande lijst.

Hoe kan ik dit oplossen?
Voorbeeld bestand:
Bekijk bijlage Voorbeeld.xlsx