Hallo
ik moet voor school een taak maken waar ik in een draaitabel een analyse moet maken. mijn opdracht is dit:
OPDRACHT 5 |
Maak op een overzichtelijke manier deze analyse van de instroom volgens provincie
/ Brussels Hoofdstedelijk Gewest en per afstudeerrichting in 1 draaitabel. In deze
tabel geef je niet alleen percentages, maar ook absolute cijfers weer. Formuleer
een conclusie.
Tip : zoek op internet naar de correcte manier om gemeenten in te delen volgens
provincie / Brussels Hoofdstedelijk Gewest op basis van de postcode. --> postcodes van 1000 t.e.m. 1999
Naam werkblad
Provincie per afstudeerrichting
OPDRACHT 6 |
De resultaten uit vorig werkblad worden verfijnd voor de provincie Oost-Vlaanderen,
niet gespecificeerd per afstudeerrichting. Maak een analyse van de instroom uit
de provincie Oost-Vlaanderen op basis van de gemeenten van de
secundaire scholen. Formuleer een conclusie.
iemand een idee hoe dat ik dat moet maken of iemand die dat kan maken.
grBekijk bijlage analyse_instroom15.xlsx
ik moet voor school een taak maken waar ik in een draaitabel een analyse moet maken. mijn opdracht is dit:
OPDRACHT 5 |
Maak op een overzichtelijke manier deze analyse van de instroom volgens provincie
/ Brussels Hoofdstedelijk Gewest en per afstudeerrichting in 1 draaitabel. In deze
tabel geef je niet alleen percentages, maar ook absolute cijfers weer. Formuleer
een conclusie.
Tip : zoek op internet naar de correcte manier om gemeenten in te delen volgens
provincie / Brussels Hoofdstedelijk Gewest op basis van de postcode. --> postcodes van 1000 t.e.m. 1999
Naam werkblad
Provincie per afstudeerrichting
OPDRACHT 6 |
De resultaten uit vorig werkblad worden verfijnd voor de provincie Oost-Vlaanderen,
niet gespecificeerd per afstudeerrichting. Maak een analyse van de instroom uit
de provincie Oost-Vlaanderen op basis van de gemeenten van de
secundaire scholen. Formuleer een conclusie.
iemand een idee hoe dat ik dat moet maken of iemand die dat kan maken.
grBekijk bijlage analyse_instroom15.xlsx
Laatst bewerkt: