I heb een heel raar probleem met excel
Ik heb deze gegevens
Kantoor € 0
Personeelskosten € 0
Huur gebouw € 0
Afschrijvingskosten van meubilair € 0
Drukwerk € 0
Schoonmaakkosten € 0
Ik wil dat als ik op Kantoor ernaast een + staat en als ik druk dat ik dan Personeelskosten, Huur gebouw, Afschrijvingskosten van meubilair ,drukwerk en Schoonmaakkosten krijg.
Het probleem is nu als ik naar gegevens ga en dan overzicht ik klik op groeperen dan gebeurt er niks. Ik krijg gewoon niks ook geen +. Wat moet ik nou doen ? Zit er een fout in mijn opties of ?
Ik heb deze gegevens
Kantoor € 0
Personeelskosten € 0
Huur gebouw € 0
Afschrijvingskosten van meubilair € 0
Drukwerk € 0
Schoonmaakkosten € 0
Ik wil dat als ik op Kantoor ernaast een + staat en als ik druk dat ik dan Personeelskosten, Huur gebouw, Afschrijvingskosten van meubilair ,drukwerk en Schoonmaakkosten krijg.
Het probleem is nu als ik naar gegevens ga en dan overzicht ik klik op groeperen dan gebeurt er niks. Ik krijg gewoon niks ook geen +. Wat moet ik nou doen ? Zit er een fout in mijn opties of ?