• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel hyperlink werkt niet in PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

phillip

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Hallo alle,

ALs ik in Excel 2007 een hyperlink maak en vervolgens van het excel document een PDF maak dan is de hyperlink niet aanwezig in het PDF bestand. Iemand enig idee wat dit kan zijn?????

Mvg
Phillip

hyperlinks in pdf

Hey
ALs je Adobe ACROBAT gebruikt , zou dit wel eens de oorzaak kunnen zijn. Je hebt bij installatie de mogelijkheid office plugins te installeren. Doe dit! voorheen gebruikte ik ook altijd enkel en alleen de pdf printer driver. Deze ondersteund zelfs in acrobat de hyperlink functie niet!
Als je een document in pdf - formaat wilt zetten kies dan in bv word de knop "convert to acrobat pdf" van de acrobat plugins. Dan werkt het moeiteloos. (het kan zijn dat je even de opties moet veranderen in dezelfde acrobat plugin maar ik dacht dat het als default goed stond ingesteld).

Succes!
Kat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan