• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel in kleur printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rusty

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
We zijn bezig met een werkstuk.

Ik heb de printereigenschappen op kleur gezet, want normaal staat deze in zwart wit.

Een kleine testprint wees uit dat er inderdaad in kleur geprint kon worden.
Zodra wij aan het echte werk willen beginnen, met grote afbeeldingen, is de print niet in kleur.

Zover als ik kan zien is de cartridge vol.
Er wordt ook geen foutmelding gegeven wat duidt op het leeg zijn van de cartridge.

Heeft iemand een verklaring ?

Even een vraag:
Is het een excel werkstuk.

Het is een werkstuk gemaakt in Exel.
Plaatjes zijn erin geplakt vanuit Internet en Paint

En als je de letters in excel in kleur maakt worden die dan wel in kleur geprint.

Dat is inderdaad het gekke van het verhaal

Ik heb ook nadat het niet lukte gekleurde cijfers en blokken gemaakt. Printen ging ok.

Nogmaals het werkstuk geprobeerd maar geen kleur.

is het een groot werkstuk/
anders hang het eens aan deze vraag

Als je kijkt bij Afdrukvoorbeeld (o.a. onder Bestand), is deze dan wel in kleur?

Zo niet ga dan eens vanuit hier naar Instellingen, Optie en pas je printer instellingen aan.

Ik heb zelf dit probleem ook wel eens mee gemaakt, je denkt kleur geselecteerd te hebben, maar er wordt zwart wit afgedruk. Ik kijk altijd (als het van belang is) even bij Afdrukvoorbeeld en nu gaat het over het algemeen goed.

P.s. Puppie bedoeld, hang je bestand als bijlage aan deze vraag zodat anderen er naar kunnen kijken.
Vraag me echter af of dat gaat helpen, m.i. heeft het ye veel te maken met je eigen printer instellingen en minder met het bestand zelf.

Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat het niet aan het bestand ligt.
Afdrukvoorbeeld geeft ook aan dat het document in kleur is.

Gezien de tijdsdruk is het bestand elders -in kleur-
afgedrukt.

Bij deze de printer instelling

Alles dus ok, maar geen goede print ra ra hoe kan dit ?

Proberen is een goede remedie

Kleurinstelling op kleur zetten
Nieuw document aanmaken, oude document hierin kopieren dan gaat het goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan