Excel in Word invoegen alleen 1e pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjonj

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
Hallo,

Als ik een Excelbestand wil invoegen in Word (via Invoegen, object, bestand gebruiken) krijg ik alleen de 1e pagina van dat Excelbestand in Word. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik hoor graag, waarvoor alvast dank

beste Marjon,
het is niet persé de eerste pagina, maar het werkblad dat op moment van afsluiten / opslaan vooraan staat.
Ik weet niet hoeveel werk het voor je is, maar je kunt er dus voor kiezen om iedere keer dat je een blad invoegt een ander de voorste te laten zijn. Dit werkt, maar is wel arbeidsintensief, zeker als het veel werkbladen betreft.
Een andere optie is om het bestand als pictogram weer te geven, zodat men bij aanklikken excel opent, met daarin je complete spreadsheet. Je moet wel bedenken of je dat wilt, want zo zou men in je bestand veranderingen kunnen maken...
bij het opslaan zijn er natuurlijk de beveiligingsopties voor het document (zowel het wordbestand als het excelbestand)

Hopelijk heb je hier iets aan.

Bedankt. Inmiddels heb ik het opgelost op een simpele maar wel doeltreffende manier;
alles selecteren, kopiëren en vervolgens plakken in het Word document. Eventjes wat marges aanpassen en het was toch nog zo gepiept. Maar ik blijf het wel vreemd vinden dat het niet anders kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan