• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel in Word (lettergrote veranderd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

desteeg4

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2006
Goedemiddag,

In een Word-bestand heb ik enkele Excel-blokken ingevoegd. Nu wil ik de grote van de tekst in Word gelijk hebben aan de grote in de Excel-blokken. Bij de meeste gaat dit goed, alleen bij sommige wordt het Excel-blok uitgerekt als ik deze verlaat waardoor deze afwijkt van de tekst in Word. Hoe zorg ik dat dit niet gebeurd?

Alvast bedankt!

Groet,

Stefan

Volgens mij gebeurt dat alleen wanneer jij na invoeging van dat Excel blok in Word, dit Excel bestand aan één van de punten oprekt of inkrimpt? Als jij namelijk een standaard Excelblok invoegt in Word, blijven de letters in Excel netjes in verhouding...... tótdat je het ingevoegde Excelbestand gaat vergroten of verkleinen. Als je dit vanwege de layout en / of overzichtelijkheid wel moet doen (vergroten of verkleinen), ga dan éérst in Excel het lettertype en groote bewerken voordat je later het Excelblok invoegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan