toetje33
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 aug 2002
- Berichten
- 2.534
Hallo mensen,
HIerbij weer is een vraag van mij: Ik heb een word bestand met de velden: Naam, adres, woonplaats, postcode, email en website. Nu heb ik een Excel bestand met ook al deze velden. Alleen zijn deze velden in Excel al ingevuld. Is het mogelijk een koppeling tussen word en Excel te maken waarbij word informatie uit Excel haald?
dus: ID 21 in excel heeft de naam Piet adres: kalverstraat 981 postcode 1001 FD Email piet@piet.nl en website www.piet.nl. Deze informatie staat in Excel in een tabel. Nu wil ik in word ID 21 invullen en dan alle informatie automatisch ingevuld hebben. Is dit mogelijk?
Mvgr,
Gerben
HIerbij weer is een vraag van mij: Ik heb een word bestand met de velden: Naam, adres, woonplaats, postcode, email en website. Nu heb ik een Excel bestand met ook al deze velden. Alleen zijn deze velden in Excel al ingevuld. Is het mogelijk een koppeling tussen word en Excel te maken waarbij word informatie uit Excel haald?
dus: ID 21 in excel heeft de naam Piet adres: kalverstraat 981 postcode 1001 FD Email piet@piet.nl en website www.piet.nl. Deze informatie staat in Excel in een tabel. Nu wil ik in word ID 21 invullen en dan alle informatie automatisch ingevuld hebben. Is dit mogelijk?
Mvgr,
Gerben