Excel kalender naar de kalender van mac omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annelies93

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2013
Beste allemaal,

Ben al de hele dag al bezig met het proberen om vanuit een excel bestand via outlook te converteren naar de kalender op de mac. Helaas is dit nog niet gelukt. Ik heb de tabellen in excel al toegewezen wat ze inhouden. Ook heb ik het al geprobeerd om het via een CSV bestand naar outlook te verplaatsen. Maar krijg telkens foutmeldingen. In het bestand van excel staan onder andere: Onderwerp, begintijd, eindtijd, weeknummer, datum, plaats, omschrijving en met welke persoon. Kan er iemand mij hiermee helpen???

Ik heb het ook al eens geprobeerd, en hopeloos. Ik heb nu deze. Geweldig. Het is maar een tip. Klikje

Bedankt voor de reactie, maar daar kan ik ook niets uit wijsmaken. Het moet heel simpel zijn denk ik...

Krijg je nog een specifieke foutmelding. Dus je wilt eerst je csv bestand naar outlook importeren. Welke outlook heb je?

Het gaat niet specifiek om outlook. Maar om naar ical om te zetten. Ik heb outlook 2011 op mn mac en 2010 op mn computer. Ik heb ook vernomen dat het via google calendar kan.

Ja, dat heb ik is een tijdje geleden gelezen en herinner het me, ik zocht het even op en vond dit. Klikje.

Hoop dat je er wat aan hebt. Groet.

Bedankt. Maar dat is het omzetten van google agenda naar ical. Ik zoek het omzetten van excel naar ical of naar outlook of naar google agenda

Toch vreemd met de help dat het niet lukt. :evil: Dan is er toch wat anders aan de hand. :rolleyes: Hier de problemen die zich kunnen voordoen. Klikje.

Het is mij gelukt! Het CSV bestand was met ; gescheiden ipv een , . Heb met tekstbewerking dit vervangen! Bedankt voor de hulp!

Annelies, helemaal geweldig, dat is erg mooi nieuws en dus fijn dat het is gelukt. Soms zijn het hele kleine dingen. Ik deed het graag. Groet Manamana. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan