• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel keuzerondjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

woggie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
3
ik wil aan excel keuze rondjes een waarde geven zodat zij in de gelinkte cel de score weergeven, echter nu heeft keuzerondje 1 de waarde 1, de tweede twee etc. Echter het eerste keuzerondje moet de waarde nul hebben en ook een keuzevakje moet n.v.t. zijn en dus ook de waarde nul hebben. ( zie ook het word document) Misschien moet dit met de als functie, heb hier alleen niet echt verstand van.
 

Bijlagen

  • vraag excel.doc
    28,5 KB · Weergaven: 74
Hang eens het Excel bestandje bij, ipv Wordbestandje. Wel eerst zippen met Winzip, Winrar, of Windows XP als je die hebt.
 
Ik heb wat zitten klooien, maar een koppeling voor één rondje geldt gelijk voor allemaal.
 

Bijlagen

  • keuzerondjes.zip
    5,5 KB · Weergaven: 98
Dag Woggie,

Volgens mij kun je dit netter in een Word-document doen. Zie bijlage.
Om de keuzerondjes bij de vraag te houden geef je elke groep een naam. De eerste vier heb ik Vraag1 genoemd en de tweede set Vraag2 enz.

Gegroet,

Axel.
 

Bijlagen

  • Hoe vaak….doc
    88,5 KB · Weergaven: 117
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan