• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel Klanten en factuur bestandje

Status
Niet open voor verdere reacties.

webmasterjan

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2014
Berichten
5
Ik heb voor een tijdje terg een bestandje gekregen op sitedeals.

Met veel tevredenheid maak ik hier gebruik van om pakbonnen te maken maar nu het volgende het klantenbestand gaat tot max 104 klanten.

Na de 104 geeft deze het klantenbestand deze niet meer door op de factuur lijst?

Kan iemand mij helpen dat ik deze verder kan gebruiken.

De persoon waar dit bestand van was is niet meer aanwezig op sitedeals.

Groeten,

Jan.
 
Zet een voorbeeld bestand eens hier neer als attachement......
 
André bedankt voor je snelle bericht.

Omdat het om mijn klant gegevens gaat van mijn catering bedrijf wil ik deze niet zo plaatsen.

Als iemand kan helpen dan graag even via annevera@home.nl bedankt.

Jan.
 
Ik heb helaas niet zo veel verstand van excel en omdat ik hier best wel blij mee ben ik bangs wanneer ik zelf op onderzoek uit ga er iets verander en niks meer me kan doen. vandaar mijn vraag op deze forum.

Ik heb zelf ook wel het gevoel dat het iets kleins is maar dat moet je dan net zien staan of weten.

Groeten,

Jan.
 
Vergeet je niet om de vraag als opgelost te zetten, als je tevreden ben, :thumb:
 
Je kan het bestand toch plaatsen zonder klantgegevens.
 
@Warme bakkertje,

Ik denk dat het probleem al opgelost is.
 
Ja. W. van hoorn heeft mij geholpen met het bestandje en aangepast bedankt hiervoor.

Super forum en goed geholpen bedankt hiervoor. !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan