Beste helper,
Ik heb de volgende VBA code die naar de laatste regel van "Registratie cannelure" kijkt en vervolgens in de andere sheet "Query cannelure" de formule tot deze laatste regel op basis van de sheet "Registratie cannelure" door kopieert naar beneden.
Het probleem is nu je deze code alleen maar kan gebruiken per kolom, ik kan geen range aangeven voor kolom AtmY. Ik wil dat de macro dit voor meerdere kolommen tegelijk doet in de sheet Query cannelure.
Hoe doe ik dit?
Sheets("Registratie cannelure").Select
Cells(1, 2).Select
Selection.ListObject.QueryTable.Refresh BackgroundQuery:=True
Selection.ListObject.QueryTable.Refresh BackgroundQuery:=False
Application.CutCopyMode = True
Sheets("Query cannelure").Select
Range("A2").Copy
lastrow = Range("A65536").End(xlUp).Row
Range("A3", "A" & lastrow).PasteSpecial Paste:=xlPasteFormulas, Operation:=xlNone, SkipBlanks:=True
Application.CutCopyMode = False
Cells(1, 1).Select
Mvg,
Ralf
Ik heb de volgende VBA code die naar de laatste regel van "Registratie cannelure" kijkt en vervolgens in de andere sheet "Query cannelure" de formule tot deze laatste regel op basis van de sheet "Registratie cannelure" door kopieert naar beneden.
Het probleem is nu je deze code alleen maar kan gebruiken per kolom, ik kan geen range aangeven voor kolom AtmY. Ik wil dat de macro dit voor meerdere kolommen tegelijk doet in de sheet Query cannelure.
Hoe doe ik dit?
Cells(1, 2).Select
Selection.ListObject.QueryTable.Refresh BackgroundQuery:=True
Selection.ListObject.QueryTable.Refresh BackgroundQuery:=False
Application.CutCopyMode = True
Range("A2").Copy
lastrow = Range("A65536").End(xlUp).Row
Range("A3", "A" & lastrow).PasteSpecial Paste:=xlPasteFormulas, Operation:=xlNone, SkipBlanks:=True
Application.CutCopyMode = False
Cells(1, 1).Select
Mvg,
Ralf