• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel laat mij geen x-waarde invullen in een grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leender

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2023
Bij het maken van een grafiek in excel probeer ik een verticale lijn in te voegen. Dit kan normaal door rechtermuisknop op de grafiek te klikken -> gegevens selecteren -> toevoegen en dan kan er een x-waarde ingevuld worden. Er staat dan een vakje voor de reeksnaam, x-waarde en voor de y-waarde. Het probleem is dus dat ik alleen een vakje krijg voor de reeksnaam en voor "reekswaarden". Hoe zorg ik ervoor dat ik dat wel krijg? Is daar misschien een instelling voor, gebruik ik de verkeerde versie, of doe ik gewoon iets verkeerd? Alvast bedankt.

Welkom, plaats s.v.p. een Excel voorbeeldje van je probleem.

@leender: volgende keer even rondkijken op je scherm, dan zie je zowel een prachtig groot tekstvak (<Snel reageren>) én een grote knop <Reageer op bericht>. Die twee zijn bedoeld om op berichten te reageren, en de QUOTE knop is dat dus absoluut NIET. Niet meer gebruiken dus, ténzij je echt iets wilt citeren. Complete berichten herhalen valt daar echter niet onder :).

Geen idee waar je t over hebt, gebruik dit voor het eerst en waarschijnlijk ook het laatst dus het zal wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan