• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel label opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

claciar

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2005
Hallo,

Weet iemand hoe je de opmaak van een grafiek vast zet?

Aan een staafgrafiek heb ik labels met hun waarde toegevoegd en voorzien van een speciale opmaak (120.000 kWh) maar zodra ik de file opsla en sluit en daarna weer open is deze opmaak weg, dan zijn de labels weer als vanouds in een generale opmaak (120000). Heb het al geprobeerd met het weghalen van het vinkje bij "linked to source". Maar geen resultaat. Ik werk met office 2007. Het moet werken want in deze file zijn er grafieken waarvan de opmaak niet verspringt en blijven deze zoals het moet in kWh.

Bedankt

Laatst bewerkt:
Om een idee te krijgen heb ik de grafiek in een PDF bestand en niet het excel bestand toegevoegd ( in verband met vertrouwelijke informatie). Zou het iets met de instellingen in Excel te maken kunnen hebben, het bestand waar ik in werk is opgemaakt aan de hand van draaitabellen en dus zijn de grafieken gelinked aan die zelfde tabellen. Maar waarom heb ik dit probleem met enkele grafieken en niet met alle12.

Ik ben aan het kijken hoe de vertrouwelijke informatie te verwijderen uit het bestand voor een upload naar deze site zonder dat dit grootte effecten heeft op de grafieken, want dan word het wat moeilijker om het probleem te achterhalen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan