• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel:lint wordt grijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrispierre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2020
Berichten
4
Hallo
Ik heb een vraag.Als ik een opmerking bij mijn werk(cel) zet. Wil ik in de opmerkingsvak(gele)een afbeelding invoegen maar dan wordt mijn lint grijs en kan niet worden gebruikt. waar kan het aan liggen? Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd. dit is mijn eerste keer inloggen.
Alvast bedankt. Gr.
 
Excel is een rekenprogramma en houdt niet van plaatjes.:d Volgens mij kan het alleen met VBA.
 
Hallo
ik heb gekeken en geprobeerd maar het blijft beperkt. zodra ik naar het gele vakje(opmerkingsvakje) ga springt ineens bijna alles naar grijs. toch super bedankt voor jullie snelle reactie. gr.
 
hallo,
oja natuurlijk. ik heb een uitleg gevonden waar het wel gelukt is. kan die uitleg of site niet mee versturen. ik bn er niet zo goed in. ik heb eerst een opmerking gemaakt en toen helemaal links boven in de opmerking (gele vakje) mijn rechterknop ingedrukt. naar opmerking opmaken en toen kon ik afbeeldingen en al erin doen. mm bn ook niet goed in uitleggen haha sorry. zodra ik weet hoe ik die site en uitleg erin moet voegen ga ik dat doen. Heeft iemand anders misschien er ook aan. nogmaals dankje wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan