• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

verluc

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2009
Heb een bestand in excel dat, wanneer ik dit open, er bij de opening onmiddellijk een zandloper op het scherm komt
dit niet verdwijnt tenzij het programma word onderbroken met CRTL/ALT/DELETE
Bij het opnieuw openen krijg ik hetzelfde probleem.
Ik vermoed dat er een foutje zit in een macro die bij opening gestart word, maar de vraag is :
hoe kan ik deze macro benaderen om het probleem te zoeken ?
Bedankt voor alle info.

Excel in de veilige modus starten zou de macro benaderbaar moeten maken.
Daartoe moet je Excel starten met de schakelmodus /s : Klik

Alternatief om Excel in veilige modus te starten. CTRL ingedrukt houden en dan op de Excel koppeling klikken.

Sorry Crash, maar deze werkwijze : CTRL ingedrukt houden terwijl het bestand word opgeroepen geeft geen oplossing.
Toch zeer bedankt.

Ik gaf ook niet bestand aan, maar CTRL vasthouden en Excel starten. Meestal heb je namelijk een snelkoppeling daarvoor.

Ik neem aan dat er info in staat die je liever niet wil delen. Anders plaats het bestandje even.

Beste Cash, effe verkeerd begrepen, thans probleem opgelost waarvoor gewaardeerde dank !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan